Close
Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

In English

Selected information in English - Manually translated pages.

Google Translate Logotype
Logotyp
Bild: Gamla stan i Eksjö. Fotograf: Ulrika Adolfsson

Startsidan / Lättläst

Här kan du läsa om Eksjö kommun på Lättläst

Bild: Kaffeservering vid Krusagården. Fotograf: Duo Fotografi

Här finns inga svåra ord eller långa meningar.

Här kan du läsa om Eksjö kommun som plats,
om arbete, skola och bostad med mera.

Du kan också läsa om vilken hjälp och service
du kan få av kommunen.

Klicka på orden till vänster så får du veta mer.

Senast kontrollerad: 2017-07-21.

TranslateTranslate RSSRSS

Snabbval

Eksjö kommun, 575 80 Eksjö | tfn vxl: 0381-360 00 | fax: 0381-166 00 | e-post: kommun@eksjo.se | Org.nr: 212000-0589 | Om webbplatsen| Om cookies